Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag of wilt u contact met ons opnemen?
Algemeen
Wat is het retourbeleid?
Op ons fruit, groente, sap en smoothies (alle versproducten) is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Retourneren is dan ook NIET mogelijk. Als u niet tevrede bent kunt u dit melden via ons klachtenformulier door HIER te klikken
Krijg ik een betaalbewijs na mij bestelling?
Ja! U krijgt na de bestelling een mail met daarbij uw betaalbewijs. Niet ontvangen? Check uw spambox.
Leveren jullie ook special schoolfruit?
Ja! Wij kunnen ook speciaal schoolfruit leveren aan scholen. Klik voor meer informatie hier.
Hoe kan ik een bestelling betalen?
U kunt bij ons veilig en gemakkelijk betalen via IDEAL. Dit kan alleen omdat wij een goedgekeurde webshop zijn door mollie.com. Klik HIER op te bestellen.
Ik heb een klacht/feedback wat kan ik doen?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg honderden verse bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Ook komt het wel eens voor dat fruit er van buiten goed uitziet, maar van binnen niet, dit komt doordat dit een natuurproduct is. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen dit dan ook graag met je op! Neem bij voorkeur contact met ons op via de email of ons klachtenformulier.
Wat wordt er bedoeld met een portie fruit?
Een portie fruit is in de meeste gevallen gelijk aan 1 stuk fruit. Nu komt het wel eens voor dat bijvoorbeeld een Galia meloen of grote mango als 2 porties wordt gerekend. Dit gebeurt alleen als het grotere stuk fruit minimaal 3 keer zo zwaar is als 1 portie.
Leveren jullie ook werkfruit?
Jazeker! Wij leveren speciaal voor bedrijven werkfruit op factuur. Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag dan HIER een offerte of proefbox aan!
Is mijn bestelling in goede orde ontvangen?
U krijgt na uw bestelling binnen 15 minuten een mailtje met een bevestiging van uw bestelling. LET OP! Check hiervoor ook even uw spambox. Geen mailtje gehad? Stuur dan een mail naar info@fruitboeraanhuis.nl en vermeld daarbij uw naam, email en bezorgadres.
Bezorging
Waarom is mijn fruitpakket niet bezorgd?
Oeps, het kan helaas wel eens voorkomen dat uw pakket niet op de afgesproken dag geleverd wordt. Dit kan onder andere gebeuren door een lekke band, uitval van personeel of een te kort aan voorraad. Mocht dit zijn gebeurt? Excuses van onze kant wij doen er namelijk alles aan om dit te voorkomen. Wij zullen in dit soort gevallen altijd contact met u opnemen.
Heeft u niks gehad en is er na 20:00 nog geen contact met u opgenomen? Mail dan naar info@fruitboeraanhuis.nl met daarin uw adres, postcode en vraag waarom uw pakket nog niet geleverd is. Dan doen onze toffe peren er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen.
Op welke dag kan ik mijn fruitpakket verwachten?
Tijdens het bestelproces in onze fruitshop kunt u aangeven welke dag het pakket geleverd wordt. Bent u vergeten welke dag dit was? Check dan de bevestigingsmail, let op deze kan wel eens in uw spambox terecht komen.
Wat gebeurt er met mijn fruitpakket als ik niet thuis ben?
Voor onze levering hoeft u niet thuis te zijn! In het geval van niet thuis bezorgen wij het pakket bij de buren of naar de aangegeven bezorglocatie die u kunt opgeven bij uw bestelling. Wilt u uw bezorglocatie veranderen? Klik dan HIER.
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Bij het invullen van uw postcode krijgt u onze verzendmogelijkheden te zien.
Heeft u kunnen kiezen voor onze eigen bezorgservice komen wij op de door u geselecteerde dag tussen 10:00 en 20:00. Bent u niet thuis? Dan leveren wij uw pakket bij de buren of uw persoonlijk aangegeven bezorg – notitie. Een specifiekere tijdsindicatie kunnen wij u helaas nog niet automatisch generen. Wilt u wel een indicatie? Mail dan in de ochtend van verzending naar info@fruitboeraanhuis.nl uw adres en postcode met daarbij de vraag hoe laat het pakket ongeveer komt.
Besteld u via onze partner dan ontvangt u een Track en trace waarmee u kunt zien hoe laat uw pakket bezorgd wordt.
Abonnement beheren
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
In uw account kunt u uw abonnement opzeggen, pauzeren of veranderen. Wilt u een wijziging doorvoeren? Klik HIER.
Ik wil mijn bestelling pauzeren, hoe doe ik dat?
Wilt u een wijziging aanbrengen binnen uw lopende fruit abonnement? Dan kunt u gemakkelijk binnen uw account een aanpassing doen. Klikt daarvoor HIER en log-in in uw persoonlijke account.
In uw account kunt u uw abonnement pauzeren, stoppen, veranderen, extra’s toevoegen en opgeven welke soorten fruit u liever niet meer wilt ontvangen.
Hoe wijzig ik mijn bestelling/abonnement?
Wilt u een wijziging aanbrengen binnen uw lopende fruit abonnement? Dan kunt u gemakkelijk binnen uw account een aanpassing doen. Klik daarvoor HIER en log-in in uw persoonlijke account.
In uw account kunt u uw abonnement pauzeren, stoppen, veranderen, extra’s toevoegen en opgeven welke soorten fruit u liever niet meer wilt ontvangen.
Vraag niet beantwoord?
Neem contact met ons op via onze contactpagina.